Begravning...

Idag har jag gjort något som man inte gör varje dag... Jag gjorde något som många nog kommer tycka är ganska konstigt att jag gjorde... Idag planerade jag min begravning...
Inte för att jag planerar att dö eller nåt, men man vet ju aldrig om det skulle hända något man inte räknat med. Jag satt på tunnelbanan alldeles själv och funderade... Och jag kom på att om jag vill kunna bestämma en sista sak i mitt liv. Det ger mig någon känsla av kontroll...
Så om jag av någon anledning skulle dö imorgon så finns det ett dokument i mappen "minnen" på min dator och där står det hur jag vill att min begravning ska vara. Bara så ni vet! Puss

Kommentarer
Postat av: Din älskling ;)

Hmm du e lite små skum :P Men det e ju rätt som du säger att man ändå vill kunna bestämma hur den ska va. Å man kan ju faktiskt dö när som helst.



//D0GG3

2009-04-24 @ 16:06:58

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin