Idag...

Vet ni vad det är för dag idag?
Det är nämligen en alldeles speciell dag! Den enda dagen av sitt slag!
Det är måndagen den 27:e april 2009. Och vet ni en sak? Den här dagen kommer aldrig någonsin finnas igen. Det här är den enda måndagen 27:april 2009 som någonsin funnits och som någonsin kommer finnas! Den här dagen är unik, liksom alla andra. Kom ihåg det!

På mellanstadiet hade jag en jättebra lärare som heter Nettan. Hon brukade då och då säga just det som står ovan. Och det  har verkligen fastnat! Hon är en av de mest inspirerande människorna som jag någonsin haft i min närhet och mycket som hon sagt tänker jag ofta på. 

Och det stämmer verkligen, det som står högst upp. Den här dagen kommer aldrig hända igen. Vad har jag egentligen slösat bort den på? Ja det kan man sannerligen fråga sig. Svaret är att jag inte riktigt vet. Och det är nog inte ett så bra tecken... Jag kanske borde göra lite mer saker som jag faktiskt kommer ihåg att jag gjort och som har betydelse för mig. Det ska jag iaf försöka tänka på i framtiden!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin