Motiverad?

Jag är galet omotiverad för det mesta just nu. 

Jag orkar verkligen inte göra någonting! Jag har vart hemma hela dagen för att det det var dålig väder, tråkiga lektioner och dessutom hade jag extrem huvudverk. Min plan var att försöka plugga ganska mycket, eftersom vi har extremt mycket i skolan just nu. Men så blev det inte. Jag har börjat skriva mitt personporträtt (om Johnny Cash) men jag skrev ungefär två meningar.

Jag har typ kollat på massa filmer och vart inne på datorn, och det har inte ens vart nåt intressant jag gjort! Känns som att jag bara satt med datorn i knät för att slippa plugga. Jag undrar verkligen hur det här kommer sluta! Måste få tillbaka min motivation!

Idag ska mina konfirmander fotas... De konfirmeras på söndag. Det innebär att det snart är två år sedan jag konfirmerades. Vad har jag egentligen uppnått? Svar: INGENTING 

Nu ska jag sluta deppa!





Kommentarer
Postat av: K-J

Jag har lite samma problem som det du beskriver. Att det känns som att jag inte har åstadkommit någonting alltså. Men sen jag började lura mig själv att det beror på att jag är livsnjutare så har allt känts lite bättre! ;)

2009-04-22 @ 21:05:41

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin