Snooza livet ut

Måndagmornar är alltid lika svåra att ta sig upp på; det innebär bara en ny veckas slit. Det leder till att iaf jag sätter på snooze ungefär en miljon gånger. Och det är ju verkligen så fruktansvärt skönt! Snooza är mycket skönare än att sova tycker jag. I morse funderade jag på om jag skulle snooza hela dagen... Herregud vad skönt det skulle vara. Men jag är en duktig flicka så jag gick upp och nu sitter jag och kollar på "stolthet och fördom" (det är precis den bästa delen då mr darcy säger att han älskar Elizabeth på heden i morgondimman).
Jag skulle vilja prova att snooza en hel vecka. Det skulle vara nice! :D Man får ligga i sin varma säng och man svävar mellan dröm och verklighet och man vet inte riktigt vad som är vad. Det är riktigt skönt! Men nu måste jag sticka iväg till skolan :S

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin