2009.

Jag har aldrig gjort nån lista på den här bloggen, men här är min sammanfattning av 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, men inget stort direkt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några löften... Bara saker jag ville uppnå... Och vissa av de har jag uppnått, andra inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte som står mig nära.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Danmark... And that's kind of it. (men jag ska till Malaysia så det räknas ju nästan)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Galet mycket.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alltså jag vet fan inte... Jag tror faktiskt inte det.
8. Vad var din största framgång 2009? Hittat min stil mer.
9. Största misstaget? Att jag typ inte levt alls och fastnat med människor som inte får mig att må bra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nje tror inte det.
11. Bästa köpet? Konsertbiljetter.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat... Som alltid...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja... Men det gick fort över.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Eleanor put your boots on med Franz Ferdinand, The man who would be king med the Libertines, alla låtar från Grace/Wastelands med Peter Doherty, Two Weeks med Grizzly Bear och Samson med Regina Spektor.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 var ett riktigt pissår.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt, skitit i dig, inte tyckt så synd om mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? TV och Dator.
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med lite släkt.
19. Blev du kär i år? Nej.... Eller jag vet inte... Kanske...
20. Favoritprogram på TV? True Blood
21. Bästa boken du läste i år? Svindlande Höjder var grym. Slakthus 5 också. Och jag måste säga Twilight, även om det känns redigt tråkigt!
22. Största musikaliska upptäckten? Hittat så jävla mycket ny bra musik. Mycket tack vare spotify.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nytt objektiv.
25. Något du önskade dig men inte fick? Se Peter i Malmö.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inget alls. Jag var arg.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja. Ja. Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart - Vit - Röd.
29. Vad fick dig att må bra? Ninni, riktiga vänner, snön.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Pete såklart XD.
31. Vem saknade du? Gamla vänner.
32. De bästa nya människorna du träffade? Alltså jag kommer inte ihåg att jag träffat så många nya...

Kommentarer
Postat av: Joseph

Pissår enligt dig kanske! Men det verkar ändå som om erfarenheterna du "drabbats" av kan ge bättre spår i framtiden.

2009-12-22 @ 00:39:51
URL: http://socialasituationer.wordpress.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin