Vad var det som hände egentligen?

Nu är 2009 snart till ända, och jag tänkte passa på att sammanfatta året.

Nyår firades hemma hos Jonatan med lite människor. Själva tolvslaget blev ganska fail då vi satt i en tunnelbana... Så kan det gå...



I januari var det kallt som attans. I alla fall när vi skulle åka skridskor.



En helg i januari spenderades på nån ö i Stockholms skärgård. Det var fortfarande kallt (fast inte så mycket snö)



Januari fortsatte med STUH. Det skrek sektvarning först men det var ganska nice ändå.



Januari avslutades sen med en del dumma saker... I början av februari var jag på maskerad.



På dagarna chillade jag i Kärrtorp.



Alla hjärtans dag spenderades med goda vänner och soyagrädde.



I mars inleddes vårt kycklingprojekt.



Och jag åkte som ledare på konfläger.



Våra bebisar kläcktes och jag blev kär.



I april myste jag med mina tjejer.



Jag åkte till Tjörn och tog årets första dopp



Den här bloggen föddes i april och man kunde börja vara ute på riktigt.



Jag och Ninni mös hos Greger på helgerna.



Jag demonstrerade på första maj.



Det blev mycket hoppbilder



Jag var på pajfest



Sen blev det juni, skolan slutade och min tid spenderades i fina parker.



Jag åkte på konfläger igen.



Midsommarafton på Tjörn.



Sen drog jag till P&L.



Nästan hela juli tillbringades på Tjörn.



I Augusti började skolan igen.



Och jag var på Coldplay.



September började med Håkan på Grönan.



Vi gjorde sushi.



I oktober praktiserade jag och Malin på NRM.



På höstlovet fick vi besök från Göteborg.



I november var jag på en fin konsert.



I december åkte jag på en tripp till Malmö för en inställd konsert.



Och sen kom julen och vi gjorde en julfilm.



Nu blir det Malaysia och det ska bli grymt!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin