Varning på stan!

Istället för att plugga till mitt nationella prov imorgon slösurfar jag runt på internet. Inte så bra. Det är såna här dagar som jag upptäcker hur tråkigt internet är. Trots att jag är med i hur många olika communities som helst och läser galet många bloggar så känns det som att the world wide web står still. Inget händer. Tråkigt tråkigt.

En annan sak jag gjort istället för att räkna derivata, logaritmer och annan skit är att jag gjort ännu en spotifyspellista. Känns som att det blir väldigt många just nu... Den jag gjorde idag handlar om städer. Jag är inte typen som har varit mycket utomlands. Jag gillar att tillbringa mina somrar på Sveriges västkust; fiskandes krabbor och solandes på en mörk brygga för att det ska bli tillräckligt varmt. Ibland frågar jag mig själv om varför jag inte känner någon stor lust till att åka utomlands. Är det för att Sverige helt enkelt passar mig bäst? Eller är det för att jag inte förstår hur härligt det är att vara utomlands? Om exakt 20 dagar kommer jag i allafall sticka till Kuala Lumpur och Borneo och det kommer nog bli alldeles alldeles underbart!



(man börjar märka att julen är nära när folk ser ut såhär i skolan...)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHHHA!!!

klockrena bilder!! :D:D

2009-12-11 @ 15:47:32
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Äntligen är vår kakbok klar. Vi tar gärna emot just Din beställning.

Kram

2009-12-11 @ 18:31:58
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin