Sommarlovsmorgon - en kär liten tradition.

Varje sommarmorgon varje år brukar jag kolla på Sommarlovsmorgon. Det brukar vara ett skönt sätt att liksom vakna upp till, trots att det som visas där inte brukar vara det bästa XD. 

I år har det dock inte blivit av. Jag har varit för trött och helt glömt bort det. Men imorse gick jag upp 8:45, satte på te och la mig sedan i mina föräldrars säng och satte på barnkanalen. Och jag blev verkligen besviken! Hur dåliga får man vara. Det handlar typ om sport och det känns inte som att det har någon handling överhuvudtaget. Så har det iof varit de senaste åren. De fokuserar bara på de tecknade (och otecknade) små filmerna som de visar och tiden mellan de känns mest som en transportsträcka.

Är det någon mer än jag som kommer ihåg de härliga (ett ord som jag btw missbrukar sjukt) sommarloven med "Tillbaka till vintergatan"? Det var riktiga saker det! Varför kan man inte satsa lite mer på sommarlovsmorgon istället för att sätta ihop skit med den hyperaktive Nic Schröder VARJE JÄVLA ÅR!

Förlåt, men jag behövde bara avreagera mig för just nu är jag inte på det bästa humöret, och jag har stört ont i halsen... :(

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin