Thåström - Anna Ternheim - Freddie Wadling

Denna kvällen har spenderats i Långholmsparken tillsammans med min familj. Vi kollade på Thåström, Anna Ternheim och Freddie Wadling. Allt var väldigt bra, men det som var lite jobbigt var att jag hade stört ont i halsen och kände mig allmänt ur form... Kanske inte bästa dagen att gå på konsert(er) på för mig...

Jag vet inte om jag ska tycka att det var positivt eller negativt att gå på konsert med min familj. Det blev ju inte riktigt samma drag som om man gör det med kompisar.... Fast det var ändå mysigt på något sätt. När jag inte såg lyfte min pappa upp mig och jag kände mig som en sexåring igen. Det händer inte så ofta! XD




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin