Tillbaka till verkligheten.

Efter att ha varit hos min mormor i Gävle några dagar har jag kommit tillbaka till verkligheten och stockholm. Det har varit fruktansvärt skönt att vara hos min mormor och äta jordgubbar, klappa katt, sitta instängt i ett mörkt rum med illaluktande vätskor och en förstoringsapparat med Pete Doherty på högsta volym i öronen, promenader och annat mys.

Men nu blir det ett sista ryck här i stockholm. Det är nämligen så att jag åker iväg på fredag och sedan kommer jag inte hem på resten av sommaren. Så om nån vill göra något roligt så är det de här dagarna framöver som gäller.

Btw så har jag ändrat lite här på bloggen (om det ser ut som vanligt så uppdatera din webbläsare så ser det nog bättre ut). Jag har kommit fram till att jag ska ändra design en gång i månaden, så detta är alltså julidesignen. Varför gör jag då detta? Jo det är nog mest för att jag går in lite för ofta här på bloggen och jag tröttnar så fruktansvärt lätt.

Nu ska jag återigen återgå till musiken och bara slappa ett tag.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin