Back in town.

Nu är jag tillbaka. Tillbaka i huvudstaden. Tillbaka till internet. Tillbaka till stressen.

Vad har då hänt mig den senaste veckan? 

  • Varit på konfläger med 9 söta tjejer
  • Tävlat i OS
  • Morgonbadat tre dagar i rad
  • Gjort pärlarmband
  • Åkt 7 timmar i en bil och sovit hela tiden
  • Myst med översociala hästar
  • Plockat massor med blommor
  • Gjort blomsterkransar
  • Dansat runt en osynlig midsommarstång
  • Haft disco till "absoulte of 2004" på absolut högsta volym med mina fyra kompisar
  • ÖVNINGSKÖRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Vart på skulpturutställning
  • Somnat under ett bord med min hund på magen





Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin