Ja vad som har hänt under de senaste dagarna kan man fråga sig.

Svaret är: överhuvudtaget ingenting. 

Och det har vart nice! Jag har spelat sims 3, slappat, läst Slakthus 5, packat till P&L, spelat sims 3, sett på film, solat, powerwalkat 7 km i solen med min mamma, ätit glass, myst i min hängstol, panikhandlat, gått promenader med Ninni, spelat sims 3, och lite annat. 

Jag har verkligen inte haft lust att träffa någon, så jag har bara stannat hemma och försökt ladda mina batterier. Dock verkar mina batterier just nu inte vara laddningsbara.... Jag har inte heller haft lust att blogga. Det kan vara för att jag inte har haft något vettigt att skriva om... Istället har jag spelat sims 3 och flytt in i den världen. Min familj har just nu 5 barn varav ingen är äldre än småbarn = fuskkoder. 

Imorgon drar jag till Peace and Love! Tåget går kl 6:14 från centralstationen. Jag kunde vart mer pepp... Men det kommer bli grymt hur som helst! 

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Tina

Pepp, pepp, pepp ! <3

2009-06-24 @ 19:03:37

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin