Konugariket Sveriges alldeles egna dag.

Idag är det Sveriges nationaldag. Jag tycker att det är en väldigt rolig helgdag och att det är något som vi ska fira! Jag tycker att Sverige är ett alldeles fantastiskt land och jag är glad att jag bor här! Att jag gillar Sverige betyder dock inte att jag är rasist. Jag tycker att det är fel att alla kopplar ihop att fira nationaldagen med rasister! Jag tycker om Sverige, men jag vill att vi ska vara ett mångkulturellt land!

De sensten åren har jag gått runt inne i stan med sverigekläder och flaggor, men inte idag. Min dag har nämligen spenderats i Elvesta säteri hos Greger... Jag och Anndao red ut i skogen och Greger var helt galen! Nu är mina kusiner och min moster här och det är väl... trevligt.... Såhär roligt har vi när vi äter middag...



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin