Lite dålig uppdatering... Och sämre kommer det bli!

Jag har varken haft tid eller lust att blogga under de senaste dagarna... Och imorgon åker jag iväg på konfirmationsläger och sedan landet så under den närmsta veckan kommer det nog bli lite dåligt med uppdatering.

Vad har hänt hittils under lovet då?
  • Grilla i regnet
  • Promenader i regnet
  • Spelkväll inte i regnet
  • Fikat inte i regn och i regnet
  • Hoppa i vattenpölar i regnet
  • Ridit Greger för sista gången i regnet
  • Spelat the sims 3 inte i regnet
  • Lodat mig i regnet

Man kan alltså sammanfatta början på mitt lov med regn.... Men men jag ska inte klaga! Det har faktiskt varit en helt okej början på sommarlovet!

Pics från min sommar:




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin