Nu är det snart över.

Det känns som alla skriver och pratar om hur fort det här året har gått. Därför måste även jag göra det! Jag tänkte skriva upp de bra och de dåliga sakerna som har hänt under det här läsåret. 

Bra-listan!

  • Träffat massa nya människor
  • Fått bra betyg
  • Druckit sjukt många lattes
  • Upptäckt ny musik
  • Börjat gymnasiet
  • Ridit Greger
  • Börjat läsa igen
  • Fött upp kycklingar
  • Fått en LP-spelare till mitt rum

Dålig-listan!

  • Förlorat massa gamla människor
  • Haft huvudvärk varje dag
  • Sakta fått mitt hjärta krossat
  • Slutat bry mig om mycket
  • Börjat gymnasiet
  • Slösat tid framför tvn
  • Gjort saker som jag VERKLIGEN ångrar 
  • Skolkat för mycket

Får se hur det blir nästa år...
Dagens kommentar måste ända vara från Tina: 
Ordet blåbär kommer ju från att det är blå bär.

Puss




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin