The story of Tina and Moa

Just nu sitter jag och Tina i Tinas rum. Det är nämligen så hennes syster Linda tar studenten idag och vi är på  hennes mottagning. Nu chillar vi dock lite :) Vi kom på den brillianta idén att skriva en historia! Är vi inte smarta?? Det kommer gå till så att vi skriver varannan mening var. NJUT!

Helt plötsligt så vaknade jag upp av ett högt tjut. Det var din mamma som stod utanför fönstret! Hon stog där och skrek för full hals. Jag tror hon ville ha sex med mig!!! Hon skrämde mig jättemycket för att hon är så stor så att när hon går förbi TVn så missar man hela säsongen av One Three Hill. Trots att jag verkligen ville ha sex med henne - jag tänder på riktigt stora kvinnor förstår ni - så kunde jag inte eftersom jag då skulle riskera mitt eget liv! Men jag kunde inte behärska mig så jag började skrika tillbaka och hon började klättra upp för stuprännan. Då kom en stor naken norrman springande förbi! Din mamma blev så rädd för honom så att hon ramlade ned å dog. Då blev giraffernas mammor mycket ledsna. Snipp snapp slut så var sagan slut.

Av Moa och Tina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FaAAAN VAD GRYMT!

2009-06-09 @ 21:28:34

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin