Det här händer bara inte!

Imorse var min plan att gå upp tidigt för att hinna plugga innan jag åkte till skolan (som började 9:40) men så blev inte fallet... Min mobil fick slut på batterier under natten vilket resulterade i att jag vaknade halv 1. Då var det inte ens någon idé att försöka hinna till skolan...

Jag har istället suttit ute och ätit frukost och läst på min gård. Det var mysigt. Och så hittade jag en igelkott! Den var dundersöt! Fast Ninni försökte nästan äta upp den! Men det gick bra! Nu ska jag väl försöka göra någon nytta idag och typ plugga...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Och vi som behövde dig idag med kycklingrapporten och allt, haha :D

2009-05-26 @ 18:20:53
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin