En kärlekshistoria!

En av mina absoluta favoritfilmer är En Kärlekshistoria. Jag blir alldeles varm i hjärtat av den! Första gången jag såg den var när jag gick mellanstadiet. Jag tyckte då att det var den sämsta filmen jag någonsin sett! När jag sedan såg den några år senare blev jag alldeles förälskad.

Det finns en slags ironi i den som är svår att sätta fingret på, men den finns där hela tiden. Filmen handlar ju om ung kärlek och hur svårt det ibland kan vara. Det är så fruktansvärt fint så jag bara måste le när jag ser den! Om ni inte har sett den så är det ett absolut måste att göra det! Men jag vill ge ett litet tips. Se filmen själv eller med "lugna personer" och se hela filmen. Trots att den är ganska seg, speciellt i början, så är den galet bra!




Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin