Idag blev det inte mycket bloggande...

Jag har verkligen haft fullt upp på kvällen, och det är därför jag inte har hunnit skriva några inlägg... Jag har nämligen pluggat till mitt prov i internationella relationer på samhällskunskapen imorgon. Jag kommer säkerligen få alla rätt. Och jag pratar absolut inte tvärtomspråket just nu.

Förra sommaren fotade jag ganska mycket analogt och idag lämnade jag in de rullarna. Vet ni hur mycket det kostade?! Det kostade 129 kr/rulle och jag lämnade in två stycken. Och vet ni hur lång tid det skulle ta?! 10 dagar! Det är ju helt sjukt lång tid! Brukar inte sånt ta typ en timme?? Det är hur som helst dagens nya sak, för jag har aldrig lämnat in mina egna rullar förut...

Nu ska jag sova så jag är piggare och gladare imorgon!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin