Moas arga sida kommer fram då och då.

Idag har inte varit en bra dag. Inte på långa vägar! Jag har försökt plugga till mitt nedrans kemiprov och ingenting fastnar i mitt huvud! Dessutom har jag varit extremt irriterad och arg på allt och alla och jag vet inte riktigt varför... Det har bara blivit så. Så jag vill bara säga förlåt till alla som råkat komma i vägen för mitt dåliga humör. För att använda en gammal klyscha: "Det är inte ni, det är jag". 

Jag har ju som sagt tänkt att jag ska göra något nytt varje dag, men idag hade jag extremt svårt att komma på något som jag kunde göra... Några tips? 

Men det jag gjorde idag som jag inte tidigare gjort var att jag inte hade några smycken på mig på hela dagen. Det var extremt längesen det hände, så jag tycker det kan räknas. Hade nästan glömt bort känslan över att inte ha på mig ett halsband på hela dagen... Och för att vara ärlig så kändes det nästan lite tomt... Men men. Det kan vara bra att bryta sina vanor ibland!

Nu ska jag ta och sova för jag måste upp supertidigt imorgon tack vare det förbaskade provet. Jag kan inte klaga för mycket på det! 



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin