Mysig kväll!

Jag och Becca drog hem till Johanna för en mysig melodifestivalenkväll igår! Det var jätteroligt att träffa henne! Jag hade aldrig varit hemms hos henne förut så det får bli gårdagens nya sak!

Jag tycker inte att norges bidrag var värt att vinna. Han var ju jättesöt och så, men låten var ju ganska dålig! Nu måste jag städa, plugga och gå ut med Ninni... Riktig rolig söndag...

Skönaste kommentarerna från kvällen:

Rebecca: "Putin är typisk ryss... För några år sen tyckte jag han var snygg."

Johanna:
"Om pride skulle flyttas till Göteborg skulle den heta Tjörn, i röven!"

Jag: "Varför fortsätter jag äta? Jag mår illa!"
Rebecca: "Snart kommer vi se ut som henne" (pekar på Maltas bidrag i ESC)
Jag: "Fast vi kommer inte ha lika stora bröst!"





Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin