Ropen skalla ketschup åt alla!

Idag är det första maj... Det är ju helt galet hur fort tiden går! Jag förstår inte hur allt  kan gå så fucking fort!! 

Imorgon är en annan dag... Det sa de precis på det värdelösa tv-programmet som min kära familj tittar på. Och imorgon är det faktiskt en annan dag. Men jag vill inte att det ska vara det! Jag vill inte att det ska gå framåt just nu. Jag är rädd för att jag inte ska hinna göra allt jag vill. Tänk om jag skulle komma på när jag är gammal och grå att det finns miljarder saker som jag borde ha gjort. Det är något jag verkligen inte vill vara med om!

Så nu är min plan att jag ska göra något varje dag som jag inte har gjort förut. Men jag skulle behöva lite tips på saker som man kan göra! Är det någon som har några idéer så får ni gärna skriva en kommentar. 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihihihi, Melker vår kära lilla rebell.

2009-05-02 @ 18:25:11
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Moa

haha såklart :D

2009-05-02 @ 18:48:47
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: marie

haha söt melker :p

2009-05-03 @ 21:24:06

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin