Sjung för mig.

"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."

/Kurt Cobain


Det känns som att jag inte har hunnit med någonting den här våren. Jag förstår inte hur allt kan gå så snabbt! Nu är det typ sommar redan och jag har knappt hunnit förstå att det har blivit vår. Är det såhär det känns när man blir äldre? Eller är det så att jag bara är inne i en svacka just nu? Måste försöka hinna leva lite mer! 

Nu ska jag snart gå och vara barnvakt till min söta granne Sonja. Och vet ni en sak?! Idag kom mina foton! Det var... intressant... Nej men jag kan väl inte säga att det var direkt superbra foton, men det var i alla fall skönt att ha framkallat de. Vissa av de här fotona var det mer än två år sedan jag fotade! 

Men nu ska jag äta lite... Hej hopp

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin