Veckans miss

Idag hade jag bara en lektion, den började två. I vanliga fall skulle jag nog skolkat från den eftersom det var en så meningslös lektion som idrott, men inte idag. Idag tänkte jag vara duktig och åka till skolan och inte skolka för en gångs skull... Det var veckans miss kan jag säga dig!

Vi skulle spela softball. Det är ungefär som baseball, om ni inte visste det. När jag och Malin började kasta så var jag livrädd! Bollarna var ju stenhårda (kom och tänka på tina: "Jag är Hård, Sten Hård") och jag trodde jag skulle dö varje gång de började närma sig mig. Sen började det oundvikliga, nämligen regnet... Det regnade hur mycket som helst och det var svinaktigt kallt så var lärare Bengt avbröt lektionen för att det var för farligt... Jag hade alltså lektion i ungefär 15 min. Jag åkte tunnelbana i 80 minuter för att vi skulle ha lektion i fucking 15 minuter i REGN! Inte roligt!

Det blir iaf dagens nya sak, för att jag "spelade" softball för första gången. Puss nu ska jag skriva om Georgien-Ryssland konflikten... Hjälp??


Kommentarer
Postat av: Malin

haha.. men du fick ju träffa mig :P



tror det är första gången du nämner mig i din blogg, btw ^^

SCORE!! :D

2009-05-13 @ 17:53:15
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha ja det är klart!



Har jag inte gjort det tidigare?? :O

2009-05-13 @ 21:44:57
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin