Don't look back into the sun.

The game. Är det någon som inte vet hur det går till? Om det var någon, så går det till så att man inte får tänka på the Game för då förlorar man. Visst låter det roligt! *ironi om någon inte förstod det, har upptäckt att väldigt många människor inte förstår ironi* Det är alltså en lek som går ut på att inte tänka på leken.

Några killar i min klass kör det just nu. Och det som stör mig är att jag känner att jag också börjar köra det i min hjärna. Galet irriterande! Var bara tvungen att säga det.

Jag har inte bloggat på några dagar... Har inte haft tid/lust/ork. Har istället gått runt och grubblat på stora världsproblem. Som varför det alltid bara är min vänstra näsborre som blir täppt. Är det någon som kan svara på det? Jag tycker verkligen det är väldigt konstigt...

På söndag ska jag vara hårmodell för Toni and Guy... Ska bli galet skönt att ändra min frisyr lite. Är så himla trött på mitt hår!

Rubrik: The Libertines – Don't Look Back Into The Sun

Kommentarer
Postat av: moa

snyggig blogg! (;

2009-11-05 @ 22:35:53
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com
Postat av: tina :)

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Nu förlorade jag! Jag har vetat om det i typ ett år...

Klarade mig i några månader iaf

2009-11-06 @ 16:44:28
Postat av: Maria!

Moa!

Tack, tack, tack!

Hahaha, nej...

nu förlorade jag för första gången idag :(

Illa!

Pusspådigiallafall!

2009-11-07 @ 20:41:16

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin