Frustration.

Just nu är jag en av- och på-människa. När jag är på så är jag superpepp och sprallig och glad. När jag är av så är det inte så... Just nu känner jag mig lite av, och när jag är av fastnar jag väldigt lätt vid datorn. Det är vad jag har gjort nu. Inget roligt händer på the world wide web just nu men jag sitter ändå här. Jag sitter här och är frustrerad över att ingen skriver något roligt på facebook, ingen uppdaterar sina bloggar och inget galet händer.

Varför stänger jag inte bara ner datorn när jag känner såhär? Jag är fast! Men snart ska jag i alla fall gå och laga en fars dag middag till min käre far.

(bild av Sacha Hilton)

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin