Idéfrustration!

Jag har så mycket idéer! Idéer på blogginlägg, på fotoprojekt, på dikter, ja på allt möjligt! Problemet ligger i att inga idéer verkar vilja utvecklas! Jag får en jättebra tanke men sen går det liksom inte att spinna vidare! Är det jag eller mina idéer som är dåliga?

Jag har alltid tänkt hösten som en ganska mysig årstid. Varm choklad och tända ljus är det jag kommer ihåg den här tiden som. Men det är typ bara mörkt! Visst händer det att man då och då myser till det, men den största delen av tiden tycker jag bara att man längtar till bättre tider! Varför är det då så att jag bara kommer ihåg allt trevligt med hösten?

Fast så kanske det alltid är? Det är de bra sakerna som iallafall jag i efterhand kommer ihåg. Och tur är väl kanske det?

Nu ska jag börja läsa Anna Karenina. Önska mig lycka till!


(bilder på mina lampor får lysa upp lite här på bloggen)

Kommentarer
Postat av: SAGA

MOOOOOOOOOOOOOAAA!!!



Vad gör du nu förtiden typ hur länge som helst jag hörde ngt i från dig. Om du hade velat så hade du hunnit springa ett varv runt jorden på den här tiden.. okej nu .. kanske jag överdriver lite . Men det känns så. Känns som vi borde träffas snart!! Och jag tar förgiviet att du som är hästlös kommer ner till värmland! Så det är bara att kolla in sj tider och komma ner till julovet. nyår kanske? Mamma och pappa är borta men .. jag och erik är hemma! Eller kom när tusan du vill bara du kommer ner på julovet din lilla skit. PUSS

2009-11-17 @ 13:02:00
URL: http://sagabergman.devote.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin