Spotify

Jag älskar spotify, och är vissa dagar totalt beroende av det! Jag har till och med börjat vänta på reklampauser när jag lyssnar på musik på min Ipod. Det är lite illa!

Men nu har jag hittat en ny sida som funkar typ som spotify, fast man inte behöver bli inbjuden. Jag kommer nog fortsätta med mitt älskade spotify, men det är ett hett tips till alla som inte har det! På vissa saker är den bättre en spotify, t.ex. så kan man lyssna på Beatles där. Men det är vissa låtar som inte finns där.... Man kan ju inte få allt...

grooveshark heter sidan!

Här kommer min spellista med fina låtar som får mig att tänka på kärlek!

Spotify

Grooveshark

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej och gokväll!

Ville bara säga att jag tycker att din blogg är urmysig och jag älskar bakrunden.

2009-10-06 @ 18:21:46
URL: http://eqologisk.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin