Hola hola!

Igår var en mysig dag. Först var jag och Tina i stan och letade jeans. De första vi provade satt perfekt! Är inte det lycka? Vi åt på Donken där de bjöd på en kopp kaffe, som var väldigt gullig. Sen köpte jag äntligen en fin röd basker att gömma mig i nu när det börjar bli fina löv på träden. Sen gick övergav jag Tina och gick för att möta upp mina föräldrar på Moderna muséet. Vi gick och kollade på Dalí. Det var fin-fint. Efter en god middag mötte jag sedan upp Malin och gick på "De tre musketörerna" på stadsteaterna. Den var extremt bra! Skrattade hur mycket som helst. Oväntat nog stötte jag även på lilla söta Ylva-Li där Sen åkte vi hem och jag och pappa satt uppe och kollade på "Det femte elementet", men jag somnade nästan på en gång.
Nu borde jag plugga.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin