I really need your help right now!

För några dagar sen skrev jag ju om den där fotoboken. Och nu är det så att jag ska få en sån. Och det är ju jätteroligt!
Men jag har ett problem! Jag har ingen som helst aning om vad min fotobok ska handla om! Jag vill liksom inte att den spretar för mycket, utan att den har något "tema". Så snälla hjälp mig! Kom med förslag om vad jag kan göra en fotobok på! Även om du bara råkar titta förbi på den här lilla bloggen så kan du ju hjälpa mig!
Nu kommer jag säkert bli sådär tokdissad, men jag gör ett försök iallafall!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hehe alla knäppa kvällar med oss ;) eller vänskap i allmänhet

2009-09-13 @ 17:59:10
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: Malin

den kan handla om mig!!! :D:D



<3

2009-09-13 @ 17:59:17
Postat av: Moa

Kajsa: Kanske vänskap... Den var ganska bra... Men det kommer ta år att hitta bra bilder... XD

Malin: Haha du är för söt!

2009-09-13 @ 18:01:02
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin