"The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air."

Våren är enligt mig här. Vi lyssnar inte på de som säger att det kanske ska snöa i helgen. På bara någon vecka så har så himla mycket förändrats.

♥ Det är inte längre jobbigt när tunnelbanedörrarna står öppna alldeles för länge vid Gullmarsplan.

♥ Jag upptäcker att jag inte alls har något att sätta på mig.

♥ Glassen är slut i affärerna.

♥ Gå ut med Ninni (min hund) är inte längre jobbigt, utan en ren njutning.

♥ Man ser gräsmattan och basketplanen....

♥ ....och båda ser himla inbjudande ut.

♥ Jag börjar känna ett stort behöv av att röka vattenpipa i parker, dricka ljummen öl, dansa på öde gator ljummna kvällar och vara allmänt tonåring.

♥ Deppmusiken försvinner från mina spotifyspellistor.

♥ Utan att tänka på det möter jag alla främlingar med ett leende på läpparna.

Det är vår i luften.

(bild)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du vad trevligt med så mycket grönska på din blogg - me like!

2010-04-15 @ 22:05:39
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin