Snart kommer löven falla.

Snart är det höst... Såhär innan hela alltihopa har kommit igång så ser jag ganska mycket fram emot det... Men jag antar att ju mer hösten närmar sig desto mer kommer jag saknar att kunna springa runt barbent på de evigt gröna ängarna. Även om det kanske inte är en sak jag gör direkt dagligen...

Men en sak jag har funderat på lite nu till hösten är designen på den här bloggen... För let's face it, det här är en riktig sommardesign. Grejen är ju bara att jag tycker så himla mycket om den. Separationsångest? Jag har några idéer på vad som skulle kunna tänkas, men om ni har några önskemål så kan ni ju hojta till. Jag menar, designen görs ju till stor del för att er skull, för att det ska bli kännas bra och lätt och fint att läsa det som skrivs här.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker jättemycket om din design, men som du säger är den väldigt somrig :) men för att komma med något här då; det är lite svårt och läsa det vita på det gröna, så nåt som är lite mer kontrasterande vore nog bra :)

2010-08-25 @ 19:31:14
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: julia.

usch,ja. jag får panik när jag känner hösten i luften.

2010-08-26 @ 10:43:41
URL: http://julia.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin