The world is surreal and beautiful. And everything is fine.

Det råkade visst ta lite längre tid att komma igång med bloggandet, men sånt är livet. Från och med igår är vi störst på skolan iallafall. Det känns helknasigt. Imorse frågade en liten plutt mig om vägen till en korridor. Jag svarade fel.

Sommaren har verkligen varit underbar. Helt helt underbar. Att börja skolan igen känns lite tungt, men tanken på att jag den 14 juni kommer bli fri gör ändå hela saken hanterbar. Problemet är väl bara just nu att jag inte har någon som helst aning om vad jag vill göra när jag slutat. Men det ordnar sig väl alltid?

Just nu försöker jag mest komma in i rutinerna och sådär... Och så kollar jag massor på film, så filmbloggen har varit lite mer aktiv än vad den här bloggen har varit. Men jag lovar att det ska bli bättre!

Men puss på er! Jag återkommer snart! Och den här gången ska det bli snart!




Kommentarer
Postat av: joanna

jag älskar bilderna! vilken film kommer de ifrån?

2010-08-25 @ 21:42:28
URL: http://susochdus.blogg.se/
Postat av: Sarah

Länken till filmbloggen fungerar inte för mig :(

Vill gärna kika in där. Nu när det börjar bli höst så är man tacksam för tips!

2010-09-07 @ 21:38:23
URL: http://gundel.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin