Jag gick runt med en sommarhimmel i min påse idag.


Förlåt för obefintligt bloggande på sistone. Det har bara inte kännts helt rätt att sätta sig och skriva. Det har kännts jättefel, men nu känns det lite bättre. Jag har slutat försöka komma på meningen med den mänskliga existensen och flyter bara med istället. De senaste veckorna har varit spännande; jag har hunnit fylla arton och få en symaskin och sy en klänning och spelat megamycket sims 3 och firat jul och äta alldeles för mycket och köpa bästa parfymen och njutit över att det äckligaste året i mitt liv snart är slut.

Idag har jag (förutom att spela ännu mer sims) varit inne i stan. Jag köpte den bästa parfymen och ny concealer. Och så köpte jag tyg. Vad det ska bli är hemligt, men jag lovar att visa när det är färdigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också sy men jag är alldeles för lat. Ack och ve.

2010-12-29 @ 22:25:26
URL: http://http://an0rakcity.blogspot.com/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin