Hej det är söndag, men egentligen inte för jag är ledig hela veckan!

Hej! Förlåt att uppdateringarna inte direkt flödat in, men jag har haft annat för mig, eller nåt sånt. Snart ska ni få en "reccension" på den fina Laleh konserten jag var på igår, men youtube är galet seg på att ladda upp mina videos så det dröjer lite till...

Jag blir lite mobbad av mina vänner för att jag gör spotifyspellistor hela tiden, och därför har jag inte lagt upp nån på ett tag... Men nu tänkte jag lägga upp alla som jag gjort den senaste tiden... De är nästan allihopa fortfarande under förändring, men jaja! Kanske har lagt upp några förut, men wtf.

I am not a robot. bara allmänt bra låtar + era tips.

I must belong somewhere. En blandning mellan pepp och depp

Prinsar, prinsessor, kungar drottningar och jag. En lista som handlar om det den heter.

Söndag. Peppiga låtar att lyssna på en söndag.

nu sticker ja! Gjorde jag innan jag skulle sticka till Borneo, om att ge sig iväg.

Dansa dansa rör på hela kroppen. Låtar om att dansa.

En stor blå tavla. Låtar gjorda av starka tjejer

Friends are like potatoes. if you eat them they die. En spellista om vänskap

17 år. Om att vara 17 år, som ja.

En gemensam nämnare. ehh... jag var lite obsessed av en sak ett tag... Den som gissar vad den gemensamma nämnaren är först får en puss eller så.

Alla hjärtans dag. Hade tänkt ge er den här som alla hjärtans dag present men den blev inte så bra...

Nya versioner av kända låtar. Bra covers.

Börjar längta till sommaren.... Om att vilja  ha sommmar NU. Inte klar än....

Fest - allt Massa bra partylåtar samlade. Kan finnas viss skit i den...


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin