Nu har jag lov (!).

Mina fredagar ser nästan alltid likadana ut...

Jag går en dag i skolan med bara naturämnen, och avslutar sen med en fotolektion som är ALLDELES för lång. Sen bär det av till stallet. Där rider jag mellan 17 och 18 och då är jag som i en annan värld. Det är verkligen den perfekta övergången mellan skola och helg (eller i det här fallet lov). Ibland tvekar jag lite över ridningen, för ibland känns det verkligen inte som det går framåt... Men den här timmen är verkligen guld värd!

När jag kommer hem blir det "svensson-svensson-kväll" med god middag, lets dance, och sovande i soffan. Fredagaskvällar är heliga för mig, trots att de egentligen bara består av slöande i soffan.


(jag red en "liten" häst som heter Wesselton idag. det var första gången
jag använde en graman så det blec lite mycket att hålla reda på...)

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin