En fundering...

Höll på att säga en fundering såhär på morgonen. Men sen kom jag på att det inte är morgon längre. Jag borde ta på mig kläder... Men jag är ledig idag så jag får göra såhär!

Men det jag tänkt på är; varför regnar det alltid i krigsfilmer? För på riktigt har någon nån gång sett ett krig utspela sig i bra väder? Det regnar alltid, och blåser, och är allmänt otrevligt. Okej jag förstår att de vill öka stämningen lite och att det inte känns lika krig-igt om det skulle vara strålade sol. Men ändå. Jag stör mig. Eller var det så att man bara krigade när det regnade småspik, var pinanade regn och ett tjockt lager med lera på marken?

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin