Dagens.

Dagens sötaste bild



Dagens låtar som bara får mig att vilja hoppa av lycka

Vit Päls – Sånger Ifrån Taken

bob hund – Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss

The Strokes – You Only Live Once

Dagens chock

Hur galet mycket fjortisar det var inne på Gina Tricot när jag skulle köpa leggins... Jag menar inte att alla som handlar där är fjortisar, men just när jag var där inne var de överallt! Jag som trodde att det var lite typ 2006 att vara fjortis...

Dagens outfit

(klicka här)

Dagens känslor

Sollycka
Ont (i mitt ben, för jag har sån träningsvärk)
Uttråkad (när jag jobbade)
Ångest (över att behöva gå upp jättetidigt imorgon)
Lite såhär
och lite såhär

Dagens citat

"Whenever they say it can't be done,
remind them that they make a jellybean
that tastes exactly like popcorn"
- John Mayer -

Dagens youtubeklipp



Dagens längtan

Jag vill åka utomland... NU...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

söndagspuss och kram.

2010-03-21 @ 19:44:49
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken rolig bild!

Postat av: Candy

Haha, det är typ alltid fjortisar på Gina när jag går in där. Jag lyckas nog tajma mina shoppingrundor ganska bra med tonårsflickorna som just fått barnbidrag eller kanske tom. fått låna pappas kreditkort (vafan de nu handlar på Gina för då, ehehehe) ganska bra. >_<

2010-03-28 @ 16:23:03
URL: http://www.eye-candy.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin