Okej vi ger upp temat just nu...

Jag är sugen på att blogga men inte om bokstaven T, så just nu tar vi en paus från det.

En av mina stora passioner är youtubeklipp, och jag är på ständig jakt efter nya favoriter. Nu för en stund sen hittade jag ett som var så himla gulligt så det är inte sant.



De är över 90 år gamla och har varit gifta i 62 år. Jag gråter lite inombords av lycka när jag hör om sådana här människor. Alldeles imponerad över hur två människor kan lyckas hålla ihop så länge och fortfarande verkar älska varandra. Många verkar ha ålderskomplex och tycka att det värsta som finns är att bli "gammal och grå", men om man får ha det såhär och leva med sin älskade så tycker inte jag det verkar så hemskt att bli gammal...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin