T som i Tema, Totempålar, Tissel och Tassel.

Kommer ni ihåg att det skulle börjas med veckoteman på den här bloggen? Det är idag det börjar!! JIPPIE! Det gjorde dagen, eller hur? ;)

Nej men igår kväll var jag hemma hos tina och då hade jag fortfarande inte kommit på något bra tema... Tina tyckte att jag skulle ha Tina-tema på bloggen. Men det kanske inte var den bästa idén (sorry sötnos), men för att vara lite snäll ska temat istället vara bokstaven T. Ett ganska lätt tema att småstarta med, så från och med idag ska alla inlägg den här veckan handla om saker på T.

Här är lite fina t-ord.

Tistel Trombon Tissel Tassel Tid Tautuering Timglas Tokig Tada! Torka Tiding Toscakaka Tandborste

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag försöker desperat komma på ett bra ord till på T.

2010-03-01 @ 20:11:53
URL: http://aenigma.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin