Trolleri.

Första inlägget på veckans tema: bokstaven T.

Enda sen min pappa högläste Harry Potter 1 för mig har jag varit fast, och min högsta önskan var under många år att få brev från Hogwarts. Trolleri har alltid facinerat mig, jag blir helt hänförd av folk som kan trolla... Försökte lära mig när jag var liten men jag hade inte direkt tålamodet...

Jag är inte lika fast vid Harry Potter nu som när jag var yngre, men det är enda alltid de filmerna som jag sätter på om jag inte vet vad jag ska se nån kväll. Fortfarande kan jag ibland hoppas att någon ska komma och berätta att jag är en häxa... Men nu är det kanske lite sent?


(källa)

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin