Jag drömmer så konstigt igen....

Häromdagen drömde jag en himla konstig men himla underbar dröm.

Jag var några år äldre än jag är nu, kanske 23-24 år, och jag var och besökte en vän i Ryssland. Det var valborg och vi åkte ut någonstanns långt ute på landet. Eldar brann överallt, men det var inte som våra valborgsbrasor, det var mer som att det var hundratals höhögar som stod på en stor äng, och alla brann de för glatta livet. Man kunde knappt höra någon prata för att brasorna smattrade så mycket.

Mittibland alla dessa eldar stod en stor stor träbalja, fylld med lera. Där satt jag och världens sötaste pojke i flera timmar och av någon anledning pussade jag hela tiden honom på den delen av armen där armen precis blir till axel. Han smakade gott.

Det som är lite konstigt att var att det hela tiden stod fullt av ansiktslösa män - som skuggor - runt oss och riktade spjut mot oss, som om vi gjorde något "fel" så skulle vi bli helt spetsade. Men som tur var hände inte det. Jag kommer ihåg att bakgrundsmusiken runtomkring oss var olika konstiga remixer av Lady Gaga låtar... Sen byttes det ut till ett brandalarm, och jag fattade inte hur tusan brandalarmet kunde sättas på. Vi var ju utomhus! Men det visade sig vara min nya mördarväckarklocka som ringde, så det var bara att hoppa upp ur sängen, lämna ryssland den fina pojken och den varma leran, och förbereda sig inför ytterligare en helt vanlig dag.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin