Lite fint en hemsk kväll som denna.

Jag sitter och tittar på tråkiga fredagsprogram på tv:n och tycker synd om mig själv ikväll. Jag har nämligen så fruktansvärt ont i min högra stortå så jag kan knappt gå. Himla otur när jag egentligen bara vilja springa runt på picknickar, dansa natten lång och

Men en sak har jag hittat mitt i all denna tråkighet, nämligen några av de häftigaste illustrationerna jag sett på länge! De kommer från Redmer Hoekstras flickr-sida, och det är verkligen helt helt otroligt fantastiskt. Här är lite bilder.









Jag skulle kunna fortsätta i evigheter! Jag tycker det är så fantastiskt så det är inte sant! Titta in på Redmer Hoekstras flickr för att hitta ännu fler fantastiska bilder! De små är förresten klickbara!

Kommentarer
Postat av: kim

helt underbara!

2010-05-21 @ 22:35:21
Postat av: Anonym

jäklar..

2010-05-25 @ 00:59:03
URL: http://susochdus.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin