Vad jag gillar för killar.

Killar som är lekfulla


Killar med tatueringar på bröstet


Killar med lockigt hår på en sommaräng


Killar med en "i don't give a damn"-look


Killar med pussläppar


Killar som Peter

Killar som skrattar


Killar med speciella ögonbryn som säger shhh!


Killar med snygg käklinje


Killar som jim morrison


Killar som flörtblinkar


Killar som spelar gitarr utan tröja, barfota på golvet.


Killar med coola skor


Killar som vågar pussa andra killar


Om du finns därute kan du ju höra av dig... Typ nu på en gång!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Du har fin smak du! Min Mikael stämmer in på en hel del av de där grejerna så det känns bra. Han är en fin kille helt enkelt!

2010-05-18 @ 19:32:51
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma
Postat av: Tina

Asså fina käkar <3

2010-05-19 @ 17:39:04
Postat av: jennifer,

finns det någon sötare grabb än pete?

2010-05-21 @ 03:50:37
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket underbart inlägg!

2010-05-26 @ 20:06:09
Postat av: David Pavlovic

Lyssna din fakking!! börja träna! om du har en tatuering ska du ju ha muskler asså vaa... du är ju en fakking räka Mvh påsar. Jag finns på facebook om du vill snacka med mig. jag bor i Akalla..

2012-06-11 @ 09:40:26

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin