Så random det kan bli.

Jag är en liten internethora och hela hela tiden hittar jag saker som bara är för klockrena. Jag brukar ju visa er ganska mycket av det jag tycker är roligt, men det finns vissa saker som liksom glöms bort eller som bara inte passar just då. Eller saker som bara är lite för random. Men nu tänkte jag visa lite saker som bara är allmänt bra, fast ganska random...

De bästa "keep calm and......."





Grymma youtubeklipp

Hund som åker skateboard
Franz Ferdinand - Do you want to
Allmänt coolt bara
Teasertrailer till Peter dokumentär
Laga mat i Photoshop

Coola intervjuer och artiklar

Killarna i the Strokes får frågan vem i bandet som är bäst på att kyssas
the Libs pratar om deras återförening
Intervju med Marilyn Monroe



Hemliga hemligheter (från blogsecret)

16078.) The reason I’m afraid of relationships is because I have a family full of cheaters.

16071.) I never meet up with people from the internet. Not that I’m too scared.. but I look nothing like my pictures on Myspace in real life.

16056.) when i listen to lady gaga i pretend it’s really gwen stefani singing.

16041.) I wish I could say your poetry doesn’t make me ache inside, but it does. I read it religiously, and I can’t help it.

Allmänt klockrena bilder







Sjukt bra filmer som alla borde se

Rushmore
Requiem for a dream
Control
I huvudet på John Malkovich


Kommentarer
Postat av: Malin

"keep calm.." - bilderna var ju smått fantastiska! vars har du internethorat dem?



random små fina saker är aldrig fel! sådana saker som faktiskt kan göra ens dag så mycket bättre.

2010-05-10 @ 15:36:00
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Windsoul

Oh, how nice. I love the secrets. And especially the Marliyn interview. Thank you.

2010-05-10 @ 18:27:10
URL: http://windsoul.blog.com
Postat av: sofia

Din blogg är en av de absolut finaste jag besökt.

Bara så du vet!

2010-05-13 @ 13:00:46
URL: http://implode.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin