tja vad händer ute på the wide world web?

Har väl inte direkt varit så aktiv ute på internet den här helgen... Kan vara för att det har varit underbart väder... Eller för att det hänt en liten olycka.... Eller för att jag njutigt av livet. Eller lite allt samtidigt.

Min släkt har precis lämnat mitt hem. Min syster konfirmerades så det var massa människor här. Har upptäckt att jag har himla annorlunda åsikter än vad typ resten av min släkt har... Jag kan bli helt chockad om saker de säger och tycker. Ibland är jag nog glad över att få växa upp under den tiden jag gör iallafall. Det är först när jag pratar med äldre personer som jag förstår hur fördomsfri vår generation ändå är.

Och nu kom jag precis upp i 1000 artister på Last.fm. Fancy eller vad!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vadå för olycka hjärtat? <3

2010-05-23 @ 19:47:56
URL: http://forthethrill.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin