Ibland så.

Mina pengar har verkligen flygit iväg de här senaste dagarna, men jag har haft riktigt skoj så det kanske är värt det!

Idag bröt jag mot mitt godislöfte och åkte på chokladmässan på Nordiska muséet. Det är nog en av de finaste byggnaderna i Stockholm tycker jag. Jag är helt kär. På chokladmässan var det mängder med god choklad och mängder med människor. Jag fick med mig choklad med rosépepparsmak och choklad med aprikossmak hem. Det ska jag festa loss på ikväll. Helt vansinnigt gott faktiskt!

Jag har förresten börjat med en himla himla fin sak. Jag lånade Brott och Straff som ljudbok på biblioteket och den lyssnar jag på när jag går långa promenader i mitt nu väldigt röda Midsommarkransen. Det är verkligen otroligt mysigt att gå och lyssna på ljudböcker när man går långa höstpromenader. Det tycker jag ni alla ska prova.

Nu hade jag inte mer att säga för stunden, men sköt om dig. Jag tycker du ser otroligt fin ut idag.


Kommentarer
Postat av: Tina

Här e länken :D http://www.youtube.com/watch?v=66fULfwb2X4

2010-10-17 @ 17:12:30
Postat av: lovisa

hejsan!

hur får du in alla dessa rörliga bilder i din blogg? jag har provat tusentals gånger och är nyfiken hur du lyckas. Har det mysigt!



kram

2010-10-17 @ 19:54:49
URL: http://lomj.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin