Mina nya köp.

Det är sällan jag hittar kläder som jag verkligen älskar men igår och idag har jag gjort tre helt fantastiska köp. Så jag tänkte bara visa er.

På beyond retro köpte jag en helt fantastisk 60-talsklänning med världens finaste krage. Kanske en av de finaste klänningarna jag sett i mina favoritfärger.




Sen köpte jag också en kofta/kavaj/nånting som var varm och mysig och perfekt.



Och sist men inte minst så hittade jag på en liten second hand affär ett par skor som jag velat ha i en evighet. Nämligen ett par blommiga Dr Martens. Är helt överlycklig!


Kommentarer
Postat av: frida vega s

grymma skor

2010-10-02 @ 00:47:49
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/
Postat av: karin

wow var hittade du skorna???<3

2010-10-02 @ 17:04:02
Postat av: julia.

Ah! Omg, mina drömskor!<3 åh, jag blev så otroligt avis...:)

2010-10-08 @ 17:36:00
URL: http://julia.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin