Två månader och sju dagar kvar.

Idag är dagen då det är exakt två månader och sju dagar kvar tills jag fyller myndig. Det är dagen då jag inte längre behöver fejka mina föräldrars namnunderskrift för att jag glömt ge de alla viktiga papper. Det är dagen då jag inte längre behöver påminna alla om att nej jag kan inte gå ut på krogen. Det är dagen då jag blir en stor flicka. Och som alltid när man fyller år så måste man ju skriva en önskelista. Här är min.

True Blood säsong 1,2 och 3 skulle vara himla himla tjusigt att få. Bara för att jag älskar det så himla mycket och vill titta på det varje varje dag. Muminmuggar och annat fint porslin är något som verkligen får igång mig. Finns det något mer underbart än riktigt fina koppar? Och dr martens med rymdmotiv.... Jag skulle nog döda för att få de. Måste vara de mest perfekta skorna jag någonsin sett... Jag skulle vilja ha en stilren, tidlös väska. En sån som alltid funkar. Har lite svårt för det väskmodet som är nu. Sen skulle ett genomskinligt paraply vara perfekt. Dels för att jag inte har något paraply men också för att det är så himla fint. En ny parfym. Min är snart slut och det känns som att det skulle vara härligt med lite förenyelse. Eftersom min mobil börjar kännas som att den sjunger på sista versen så skulle jag hemskt gärna vilja ha en ny. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ville ha en iphone... Sen har jag kommit på en sak som skulle vara sjukt bra att få. Nämligen en symaskin. Dels för att den vi har hemma är helt fruktansvärt dålig, men också för att det är en sådan sak som jag när jag väl flyttar hemifrån verkligen kommer vilja ha. Men då kommer jag aldrig köpa det. Sen skulle jag vilja ha ett nytt alfapetspel. Det vi har är på landet och det är så  himla tråkigt, för jag är jämt sugen på att spela. Och sist men inte minst så önskar jag mig pengar. Pengar, pengar, pengar. Till resor och sånt roligt. Och dessutom vill jag ha massa böcker och filmer. Så alltså, släkten... Det här kommer bli en dyr födelsedag.


Kommentarer
Postat av: Tina

Och från mig får du.... en öl nån gång vi går ut. haha.

2010-10-10 @ 17:04:10
Postat av: Camilla Andersson

åh, en iphone och genomskinligt paraply, skulle verkligen inte sitta fel..

2010-10-12 @ 11:49:24
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: kajsa

dr martens med rymdmotiv? ååååååh!

2010-10-13 @ 20:27:19
URL: http://www.aenigma.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin