Jag är sugen på förändring.

Jag är så vansinnigt trött på hur jag ser ut just nu... Jag brukar känna så ungefär en gång per år och då brukar jag ändra på något (som förra året då jag helt bytte frisyr) för att sedan tröttna på det ca ett år senare.... Just för tillfället är jag himla trött på både mina kläder, mitt hår, (mitt liv), mitt hem, mina skoldagar.

När dessa tider kommer brukar jag alltid ändra vissa delar av mitt vardagliga liv. Nu läser jag t.ex. dödsannonserna varje dag - och börjar gråta nästan varje gång. Jag har börjat tapetsera insidan på min garderob med bilder. Och det finaste jag vet just nu är hår i galna färger. Kanske är det det man ska satsa på? Eller kanske inte... Men här är lite snygga bilder iaf.


(källa)


(källa)



(källa)


Kommentarer
Postat av: Siri

jag ska färga håret blont och doppa topparna i rosa!

2010-09-06 @ 18:24:59
URL: http://prinsvladimir.blogg.se/
Postat av: karin

moa! satsa på page och blått hår! så coolt! :D <3

2010-09-06 @ 20:22:50

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin